vrijdag, november 18, 2005

Verkeer !

Er gebeurt eigenlijk weinig interessants in mijn leven voor het ogenblik. Mijn dochter is ziek en zit thuis van school met een zware keelontsteking. En ik ben druk bezig met het maken van een nieuwe website voor de toneelvereniging waar ik secretaris van ben.

Voor de rest heb ik het gevoel dat ik de hele week in de file heb gestaan. Ik ben heel de week op de baan geweest en al wat ik gezien en gehoord heb, is file en ongelukken. Nu, het is vrijdag en dan ziet de wereld al direct heel wat rooskleuriger uit. Tot later.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hopelijk minder ongelukken in de familie! Spoedig herstel gewenst aan je dochtertje! En laat je maar eens uitwaaien tijdens het vrije weekend ... een frisse neus ophalen ... tijdens de pauzes van je websitebouwen.
Bloggroetjes,