maandag, november 21, 2005

Eindejaarslijstjes

Ik heb al heel mijn leven een zwak voor eindejaarslijstjes. Vroeger maakte ik week per week mijn eigen top 10 van het beste van de week om dan op het einde van het jaar mijn eigen eindejaarslijstje te kunnen maken. Ik viel dan ook iedereen (bijvoorbeeld van de minivoetbalploeg waar ik vroeger bij speelde) lastig en vroeg hen om voor mij een lijstje te maken zodat ik een lijstje zou kunnen maken van alle lijstjes die ik binnen kreeg. Je zou het bijna een fetisj kunnen noemen.

En nu las ik op de blog van Dominiek een heel leuk initiatief dat hij opstart. Je moet zelf één cd samenstellen en drie maal op een schijfje branden en ze dan opsturen naar drie adressen die hij je doorgeeft. Met een beetje geluk krijg je dan zelf drie CD's in de bus. Dit lijkt me heel leuk. Ik denk dan ook dat ik het eens zal proberen.

Hij heeft er een aparte website voor in elkaar geknutseld. Klik maar eens hierboven !

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lichte nuance : men moet zelf slechts één CD samenstellen, maar deze wel in drie exemplaren branden. En dan zou men weliswaar drie verschillende CD's moeten ontvangen.
Er zijn in elk geval al genoeg "kandidaten" om het te laten doorgaan!

Kurtie zei

@ Dominiek : bedankt, ik heb het al aangepast.