woensdag, oktober 05, 2005

Scheurende banden en smeltend rubber !!!! VROOOOEM !

Halt ! Stop ! Ik heb nieuws voor jullie. Zoals o.a. PLCoyote al weet, ben ik een grote fan van de Burnout reeks (nu van EA (je weet wel, van "EA Sports : it's in the game !")) op de PS2 (Playstation 2 van Sony, voor de leken onder jullie). Ik had al deel twee in mijn collectie en dat was al altijd één van mijn lievelingsspelletjes. Vorig weekend ben ik deel vier gaan halen : "Burnout Revenge". Waaaauw ! Dit is één van de beste, zoniet het beste, racespellen die ik ooit in mijn handen kreeg. De auto's zien er fantastisch uit (hoewel ze niet gebaseerd zijn op echte modellen), de achtergronden zijn heel mooi en het gevoel van snelheid dat je krijgt, is zo mogelijk nog beter dan in deel twee en drie (mijn schoonbroer heeft namelijk deel drie en dat heb ik ook al een aantal keer gespeeld).

Als je het bakje in je handen neemt en op "X" duwt, dan scheur je weg, door het verkeer en je krijgt echt het gevoel dat je aan 300 km/u door het verkeer raast. Wat ook heel leuk is, is het feit dat je je tegenstanders nu van de baan kunt rammen (je moet eigenlijk, want als jij het niet doet, dan doen zij het wel) en de andere auto's kun je op een hoopje rijden door ze achteraan aan te rijden.

Dus ik zou willen zeggen, laat nu alles vallen en hol als de bliksem naar een "Game Mania" of een andere soortgelijke winkel en haal dit spel. Het zal je zeker niet spijten (op voorwaarde dat je van racespellen houdt).

1 opmerking:

Sir Robin zei

Ik ben niet zo'n racefreak, maar computerspelletjes kunnen me meestal wel bekoren.

En om op je vraag op mijn blog te antwoorden: zowel de foto als het gedichtje zijn van mijn hand.