maandag, oktober 24, 2005

NOTP

Gisteren voor de eerste maal in mijn leven naar de Night of the Proms geweest. "Huh !??", zullen een aantal onder jullie zeggen, "Jij als rockliefhebber ?". Inderdaad, het was met klanten, dus het was van moeten. Maar ik kan u geruststellen, het viel heel wat beter mee dan ik verwacht had. De combinatie klassieke muziek en pop werkt echt wel. De klassieke stukken waren mooi (niet te zwaar) met als hoogtepunt de muziek uit "Once Upon A Time In The West". Andere hoogtepunten waren Nathalia ( zeker niet mijn genre, maar dat mens swingt als geen ander en die positieve energie brengt ze over op de zaal), Roger Daltrey (een mindere zanger, maar hij heeft schitterende nummers gemaakt) en Safri Duo (met hun percussie voor mij het absolute hoogtepunt). Tegenvallers voor mij waren Ace Of Base en Donna Summer.

Als het programma goed is de volgende keer, dan denk ik van toch nog eens terug te gaan.

Geen opmerkingen: