maandag, oktober 17, 2005

De Touwtjesdans

De meeste onder jullie weten misschien al dat mijn grote hobby acteren is. En dat ik meespeel in twee toneelverenigingen. Maar daarnaast maak ik ook af en toe filmpjes. Op de site van Vélé Producties kun je er een aantal bekijken en jullie mening geven. Op die site kun je ook de trailer zien van "De Touwtjesdans", een film waarin ik samen met mijn zoontje de hoofdrol speel. Ook mijn vrouw speelt mee.

Welnu, met deze film behaalden we al een aantal medailles. Zo werden we tweede tijdens de Clubwedstrijd van Film- en Videoclub Impuls, werden we derde op de provinciale filmwedstrijd van Wevac. En gisteren, in Oostende, werden we eerste (ex aequo met nog twee andere films) op de nationale filmwedstrijd van het Centrum voor Beeldexpressie. Hopelijk worden we nu ook geselecteerd voor de internationale wedstrijd van Unica, volgend jaar in Zuid-Korea. Ik denk echter niet van erheen te gaan, hoewel ...

Ik zal nog eens de affiche posten bij een van mijn volgende posts. Tot ziens !