dinsdag, oktober 11, 2005

FIFA 06



Ja, ik weet dat Pro Evolution Soccer een betere voetbalsimulatie is !! Maar ik wilde nu toch eindelijk nog eens met al mijn favoriete spelers en favoriete ploegen (voor mijn schoonvader : je kan nu zelfs met Zulte-Waregem spelen) kunnen spelen. Dat is toch nog steeds een groot gemis bij PES. En daarom kocht ik FIFA 06 (de laatste die ik had, was FIFA 2002) en ik was aangenaam verrast. Het is niet meer zo makkelijk om een doelpunt te maken en daarenboven krijg je ook bij dit spel meer en meer het gevoel dat je echt voetbal aan het spelen bent (hoe meer je passt en dribbelt, hoe dichter je bij een doelpunt komt).

Wat ook heel leuk is, is "Football Party", waarbij je met een paar vrienden vlug een kleine competitie kunt opzetten met je favoriete ploeg. En zelfs bonussen kunt verdienen als je goed speelt. Ik kan niet wachten om dit eens uit te proberen. Coyote, bij deze, ik hoop dat we dit heel gauw eens kunnen doen met een aantal.

Ook de coach mode is leuk. Ik heb Club Brugge onder mijn hoede genomen (met Portillo) en voorlopig staan we vijfde in de competitie (niet slecht). Alleen jammer dat Anderlecht op nummer 1 staat.

PES is goed, maar zeg nu zelf, niets is toch leuker dan Butina laten passen naar Clement, die op zijn beurt Vermant bedient, die met een doorsteekpass Portillo lanceert, die schitterend in de winkelhaak afwerkt ...

WE ARE THE CHAMPIONS, MY FRIEND ...

1 opmerking:

Anoniem zei

Wees maar gerust dat Anderlecht niet op één blijft staan! ;-)
En ja, 1 exabyte is héél veel!

Bloggroetjes,