vrijdag, december 16, 2005

Kerstmis

Vanmorgen stond ik op om 3 uur. Ik belde een paar vrienden op en samen gingen we op stap. Ik had er nu echt genoeg van, van die onnozele Kerstmannen die je overal aan de muren en gevels ziet hangen, de ene al onnozeler dan de andere. Het is godverdomme ("pardon my French") nog erger dan een sprinkhanen- of een bijenplaag. Dus wij op stap met een vlammenwerper, een kettingzaag en een baseballbat. Eén voor één moesten ze eraan geloven. Met een sadistisch genoegen zagen we hoe de ene in vlammen opging en hoe bij een andere, na onthoofd, ontarmd en ontbeend te zijne, de kettingzaag zijn hoofd in tweeën spleet. En nadat we een vijftigtal Kerstmannen onder handen hadden genomen, ...

... werd ik wakker. Het was maar een natte droom. Zo'n held ben ik echt niet, hoor. Ik heb bij het minste gewetensproblemen. Zo knaagt mijn geweten nu nog altijd omdat ik, ooit, op veertienjarige leeftijd (nu toch al dik 20 jaar geleden) een pakje sigaretten "gepakt" heb in een lokale kruidenierszaak. Dus moest ik het bovenstaande echt uitvoeren, dan denk ik dat ik zelfs nooit meer durf buiten komen.

En toch haat ik die stomme Kerstmannen !!!

3 opmerkingen:

Sir Robin zei

Wat mij betreft mogen ze ook allemaal op de brandstapel, samen met Microsoft. ;-)

Anoniem zei

Een natte droom nog wel! En wat zegt de vrouw des huizes daarvan???? ;-))))

By the way, aan onze gevel hangt d'er ook ene ... laat die maar hangen hé!

annelies zei

Oh ja, brrrr. Gruwelijk lelijke dingen.