maandag, mei 09, 2005

Start to run

Inderdaad, je leest het goed. Ik ben met het bovenstaande programma begonnen. Weliswaar op mijn eentje, maar toch ... hoewel ...

Het zit zo : mijn vrouw, mijn schoonbroer en twee van onze beste vrienden zijn hier al een tijdje mee bezig. Mijn vrouw sinds vorige week en mijn schoonbroer sinds een vijftal weken. Ik heb natuurlijk direct gezegd dat ik dat niet zie zitten want "Ik loop niet graag !". Ik ook altijd met mijn te grote mond.

Toen ik zag wat mijn vrouw hiervoor eigenlijk maar moest doen, dacht ik : "Dit moet ik ook kunnen !". En zo ben ik deze avond begonnen met de eerste "les". Hoewel, eerst zag ik het ook niet zitten om alleen te gaan en toen zei mijn lieve vrouw : "Ik zal meegaan !" en weg waren we, samen met de kindjes. De oudste, Arno, al lopend en de jongste, Xenia, met haar skeelers. En zo liep ik 1 minuut, stapte er 1, liep er nog 1, stapte nog 1, en zo verder ... In totaal liep ik 9 minuten, wat voor mij eigenlijk al een hele prestatie is. Ook met mijn dieet gaat het verrassend goed. Ik denk dat ik eindelijk op weg ben (en er ook klaar voor ben) om er een iets gezondere levensstijl op na te houden.

Keep on running !

Geen opmerkingen: