vrijdag, mei 07, 2004

Collega's, kinderen en mijn vrouw

Deze voormiddag heb ik doorgebracht met mijn collega's op kantoor (tja, de administratie van een moderne vertegenwoordiger gebeurt jammer genoeg niet meer door een secretaresse) en het was leuk. We hebben geprobeerd "De Leeuw" in het toilet op te sluiten door een groot logo van ons bedrijf voor de deur te zetten. Het is mislukt, want de "meiden" dachten dat hij het logo kapot zou maken. Toch veel gelachen !

In de namiddag naar een muziekvoorstelling van mijn dochtertje gaan kijken (op school) en ook dit was heel leuk. Daarna met zoon en dochter gaan zwemmen en ja, dit was ook heel leuk.

Tussendoor vond ik zelfs de tijd om de telefoonstekker te herstellen, de "aquarium" (1 goudvis, 1 guppy en 4 Chinese danio's) te kuisen en tot twee keer toe de vaatwas te legen en te vullen. En het leukste komt nog. Ik heb mijn vrouw (die zondag gevierd wordt als moeder) een e-mail gestuurd (ja, ze heeft een eigen e-mail adres) met een foto van een nieuwe film waarin zij de hoofdrol speelt. Als je me niet begrijpt, kijk dan maar eens op Letterjames.

Het leven kan toch zo leuk zijn, vind je ook niet ...

Geen opmerkingen: