donderdag, mei 06, 2004

500 km in 7u

"Wat ?!!", hoor ik een aantal onder jullie zeggen. Inderdaad, vandaag heb ik 7 uren in mijn auto gezeten en 500 km afgelegd. Ik woon in Zwevegem (bij Kortrijk (voor de niet-aardrijkskundigen onder jullie)) en "moest" vandaag naar Genk. Vertegenwoordiger zijn valt best mee, maar dagen als vandaag heb je toch liever niet te veel. Gelukkig maar dat ik heel Vlaanderen bezoek (van "Bachten de Kupe" tot Maasmechelen).

Terwijl ik aan het rijden was (of stond ik in de file), hoorde ik op Studio Brussel dat de twee Iraans-Belgische meisjes terug naar België mochten komen. En onwillekeurig moest ik terug aan die "klootzak" van een Dutroux denken (sorry voor het taalgebruik). Ikzelf heb twee schatten van kinderen (een jongen van 8 en een meisje van 6 jaar) en ik hou zielsveel van ze. Datzelfde geldt echter voor mijn vrouw. Ook zij houdt zielsveel van ze. En iedereen die kinderen zomaar afneemt van hun ouders, dat is een "klootzak", of hij nu Marc Dutroux heet of Eric Janssens ...

Geen opmerkingen: