woensdag, april 20, 2005

Heuvels van blauw !

Vrijdagavond ll. was het première van bovenstaand stuk. Ik speel hierin Donald Duck. Het werd een schitterende première. We kregen zelfs een staande ovatie van een deel van het publiek. En achteraf waren de mensen ook tevreden over hun avond. Ook mijn prestatie werd geloofd. Ik was dus een tevreden mens. Zaterdagavond tweede voorstelling. Nu kwamen mijn vrouw, beste vriend en schoonbroer kijken (meestal de meest kritische van "mijn" publiek). Mijn schoonbroer en beste vriend vonden het goed, maar mijn vrouw niet. Ik heb wel een pluim gekregen van de regisseur en van Bart Cafmeyer. Maar je gaat toch aan jezelf twijfelen als uitgerekend je eigen vrouw iets niet goed vindt.

En dan dinsdag. Dinsdag was een slechte voorstelling op gebied van techniek. De lichten werden te laat of verkeerd aangestoken. De muziek was niet mee en op een bepaald moment zakte ik zelfs door het podium. Al bij al waren de acteurs wel goed, naar mijn bescheiden mening. Toen ik echter vandaag vroeg aan mijn pa (die er gisteren was) hoe hij het vond, zei hij niet veel (wat zoveel betekent als "Ik vond het niet zo goed.").

En nu moet ik proberen om me weer op te laden voor vrijdag. En toch zal het lukken : WE GAAN ERVOOR !

1 opmerking:

Anoniem zei

Wij gaan het stuk ook spelen en ik was op zoek naar kritiek (zowel positief als negatief) over het stuk om te zien of het zou aanslaan. Maar blijkbaar zijn de meningen verdeeld. We zullen het ons niet aantrekken, hopelijk jij ook niet, zolang je je maar amuseert als acteur!